Tuesday, March 15, 2011

Mr Prime Minister

Date:12.03.11(sat)
venue: UMP campus Pekan

Datuk Seri Najib Tun Razak,our Prime Minister visited our campus on saturday. Well, this is my first time met him. He gave the speech for 20 mins and yet the speech is interesting of course. But due to his busy schedule, i guess, the event should be started at 11am but delayed 1 hour later.
8Nying sher manage to shake hand with Prime Minister! XD

Anyway, here are some groups photos among me and my frenz here~

I guess i am just enjoy laughing with my friends there~~ XD

********** THE END**********


P/s: My FB status yesterday was: My friends around me having complicated relationship~
朋友都说女生很享受追求的感觉,也对,被人捧在手掌心的感觉,把你当成公主般照顾,有誰不喜欢呢?不过,对我来说,也要看誰是那个追求对象。不要误会,我并不是说样貌。我觉得呢,那个追求对象必须是一个我对他有心动的感觉的人吧~*我很挑剔吧?*若他是我某个好朋友的话,我对他没有感觉,我更害怕的失去这位好友。

想太多,我没有被追求的经验,那里有资格说那么多呢?

我 朋友问我;你有任何target吗? 暂时真的没有,不排除明天或下一秒会遇到那位mr right。哈哈~遇到自己mr right 是件难事,所以呢,要珍惜身边的那一位~

我还蛮希望看到身边朋友成双成对的,*虽然我会羡慕*~
祝愿大家早日找到心中的那位~


No comments: